2012. február 4., szombat

Dr. Oetker - feltámadtam poraimból egy új fejezettel

Ismét itt vagyok, azthiszem  eleget pihentem, bár még most is használhatatlan burgonyászsákként közlekedem napközben. De mégis pár nap alatt összehoztam nektek a 8. fejezetet, és ötletekkel telve igyekszem megírni 1 héten belül a követkzőt. Persze ehhez az írás közben néznem kell a Naruto részeket, hogy párbeszéd, cselekmény sorrend nagyjából passzoljon.. néha azthiszem tök önálló sztorikat írni könnyebb, mint megpróbálni belepasszítani egy meglévő sztoriba az ötletemet.. modnjuk egy idő után már elkülönül lényegében az eredeti történet menete Daisuketól, de nem szállhatok el annyira mint szeretném. Bár az önálló történethez kell egy jó kis ihlet, ami engem nem száll meg, ezért maradtam ennél a változatnál :P Ja ééés természetesen alkottam egy új karaktert, aki egy barátom FanFic-jében szerepel. Ez egy különleges Narutos történet, mert Te is részt vehetsz benne!! nem kell mást tenned, mint felmenni, és egy online programmal megalkotni a saját karaktered, mellé pedig a szabvány szerint leírni a történetét, és hogy mi történjen vele a sztoriban :) higgyétek el, pár kattot megér!!

Tanzeiifel - pár kattintást megér ;D