2011. december 9., péntek

Átlagos napjaim

Mlg mindig nem veszem komolyan a blog vezetését, de azért ha történik velem valami ami nem szokatlan azt megosztom..a mai napom is furcsa volt, akkor ébredtem fel amikor már a suliban kellett volna legyek, 7.50kor, ezért első órára nem mentem be, de aztán rászántam magam és a 2. órára bekecmeregtem. Dupla infó, semmi különös, nyomattuk a power pointot, nevetségesen könnyű, de néha olyan gyosran magyaráz a tanár, hogy nem értem mit hol kell.. Minden 5. mondat után viszont gáz kérdezni de mind1.

×Majd akinek van kedve nézzen rá erre a blogra is, sztem rá lehetne tenni egy 12 vagy 16os karikát, Marilyn Manson nem egy báránybőrbe bújt bárány, hanem egy denevérbőrbe bújt valami, ami nagyon jó zenét csinál :)
http://drude-daevas.blogspot.com/



A történetet pedig ma már elkezdtem, ha minden igaz akkor fel is fogom rakni az este folyamán, most először a kritikusom háta mögött, hiszen igyekszem tartani magam az ígért időpontokhoz :)