2011. december 20., kedd

Tessék beismerem

Egy pofátlan barom vagyok, megígértem a fejezetet aztán félbemaradt.. már gondoltam felrakom, de hát készülődés a karácsonyra :/ néha nagyon macerás..

Viszont ti sem maradhattok sztori nélkül mert csak, ezért a szünet alatt össze igyekszem dobni egy dupla részt, engesztelésül. :) remélem ez számít valamit XD

A mai napom? Hmm...infón játszottunk és körbeültünk székekkel. Mindenki választott 1 nevet egy gyümölcsről (én ribizli voltam [ribizzly hivatalosan XD]) és a tanár is játszott. Na az volt a játék hogy volt a kör közepén egy gyerek kezében újsággal, és mondott neki valaki egy gyüminevet, ami szerepelt, és ha olyan gyümi nem volt, vagy nem mondta ki időben akkor fejbe vágta az újságok illető..az újsággal ^^" én egyszer elbambultam és hintáztam, és valaki mondta hogy ribizli, erre felkapom a fejem és már ütöttek volna, erre hanyatt estem a székkel együtt ^^" na igen nem volt túl felemelő a helyzet de hát így jár aki nem figyel XD