2011. december 24., szombat

Karácsony

Bort, búzát, békességet,
porszívót meg turmixgépet,
tűlevelű lóherét,
és békés, boldog Szentestét XD


Hehe...szóval boldog karácsonyt és kellemes újévet minden olvasómnak, akik pár napon belül megkapják az új fejezetet.. :)
Ez szerintem egy nagyon aranyos kép XD hát boldog karácsonyt Kakashi..:D tudod én is így jártam pár napja...pontosan így...XD

Hogy itthon mi van? Hát karcsony van ezért megajándékoztam magam azzal, hogy letöltöttem Naruto különkiadásokat mangába ^^ Most estig várok itt a gép előtt ülve, lehet még a fejezetnek is nekilátok, vagy rajzolok, még nem tudom. De olyan jó könyveket kaptam kölcsönbe, hogy az olvasást nehéz lesz megállni ^^"
Tesóm adott egy Tron című könyvet, ami egy srácról szól, akinek az apja egy számítógép zseni, de egy nap eltűik...na de mit csinálok :D Vegyétek meg szerintem mindenképp, 1600 ft, nem sok egy jó könyvhöz képest :D Ráadásul te határozod meg a sztori történését, hiszen választási lehetőséged van. hogy mi történjen...egy dömtés végzetes is lehet, én már vagy 15 alkalommal meghaltam egy rossz döntésnek hála...ha nem a szabályok szerint játtszol, akkor könnyen véged lehet...