2011. december 4., vasárnap

Ninja Saga

Gyááháá emberek kiesettkiesett :D jó ninjasagasok értik mire gondolok ez alatt hogy Thanksgiving event -> kinjutsu :D bár csak az egyik esett ki abból is a jobbik :D Dark Mind Body Restriction ^^

Nade hát aki nem Sagas annak is írok már valamit mert ez így nem ér :D Neki álltal nemrég nézni a Soul Eatert, veszett jó, de most csak úgy előről kezdtem a Shippuudent Narutóból :D hátt majdnem előről, 28as résztől, ma sajna nem volt időm , de holnap folytatoma  38assal ^^ egy nap alatt 10 rész hmm :D 5 óra Naruto xD egyfolytában :D beteg vagyok, de végre emékszem miért szerettem annyira Kakashi senseit *-*

SPOILERT TARTALMAZHAT :D

2× Kamui szegény hogy kidőlt :( de megmentett mindenkit!! :D Gai is büszke volt rá, mint riválisa
és a lovacskázás :'D gyájj behaltam :D szegény Kakashi félholtan érkezett meg Gai hátán x) aztán kórház :( de megin meghaltam amikor Yamatoval ott vacsiztak Naruék és mondták hogy Yamato maradjon örökre :( szegény Kakashi meg infúzión volt, nem kapott kaját xDD :(( megmentette a koszos életüket erre csak úgy otthagynák egy asztal kajáért >< kis mocskok
de Sai viszont megint marha nagy xDD